HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

ismerkedes a francia telefonkozpontal

2010.09.29. 10:21 RBdelux

T-32 kedd

___Eljott a nagy nap, hogy szemelyesen is bemutasson az itteni gore a francia tavkozlesi tarsasag szakijainak. Ez azt jelentette nekem gyakorlatban, h az erixon iroda helyett a RER-rel 8kor becsattogtam a varosba. Chatelet - Les Halles nevu kozponti metro allomas felszini fobejaratanal vart Daniel. Persze en oldalrol tamadtam mert par utcaval arrebb bukkantam fel egy veletlenul talalt lifttel. (Onnan meg egy jo erzesu benszulott forgatott be a jo menetiranyba) Istentelen nagy az az allomas. Meg hazafele este is eltvedtem es igen sokadik probalkozasra sikerult megtalalnom az en volnalamat a megfelelo celallomassal... -5. emelet :]
___Bemutatkozas utan hamar szertefoszlattam a remenyeiket arrol h en leszek a gyogyir osszes bajukra es egyszemelyes hadsegregkent minden problemat megoldok. Az a hozzaallas annyira nem tetszett mikor az ugyeletes kerdezo emberke furcsallotta a nem letezo francia tudasom. Marpedig szerinte vele csak ugy tudok majd egyutt dolgozni. Erre kozoltem tiszta szerencse h en azert jottem h az itteni ericssonosokkal dolgozak akiknek pedig az angol a hivatalos... Szoval egy gyors eroviszony felmeres utan belatta, nem fog meghatni az a +30ev tapasztalata es h probal mindenbe belekotni az altalunk szallitott termekekkel kapcsoltban. Hamar meghataroztam az en illetekessegi terultetemet, igy a nem ram tartozo dolgok konnyen leperegtek rolam... Vegul azert kideult hogy a France Telecom (divatosabb markaneven Orange) is rendes, hozzaerto szolgakat tart. Csak nekik meg tobb kerdesuk van es itt mar raadasul figyelnem kell mire valaszolhatok es mire nem. Nem nekem valo az ilyen vallalati politizalas...
___Az FT epulete amugy Pastourelle-ben van, ami Parizs belvarosanak szamit. Nagyon regi es kb mar 50eve telefonkozpontok uzemelnek benne. Kivulrol semmi nem latszik. Nagyon diszkret, meg csak egy ceger sincs a homlokzaton. Itt nincs ceges menza, uh fel3 fele 4esbe kimentunk egy helyi etterembe. Menut valasztottam tolmacsolas alapjan. Nem bantam meg az salatas eloetel + sult diszno husi + sajt desszert kombinaciot. Ahogy portugal baratainknal megszokott, itt sem volt idegen a piazas melo kozben. A fonok rendelt egy palack szaraz voroset. Jo csuszott! Utana mondtam nekik, h elo halozat kozelebe ma mar ne engedjenek - hatha kart okozom :] Hab a tortan h a cekket a kedves kampaniam allta. Koszonom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr316383259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása