HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

ahol villany van ott sosem leszek maganyos

2010.05.14. 13:12 RBdelux

T-16 pentek

___A szerdai maszoka mar ebredeskor eszembe jutott. Na nem mintha bulderezessel akartam volna kezdeni a napot mint inkabb a sajgo vegtagjaim miatt. De az acel nem enged a gyengesegnek igy a borus reggel ellenere is eldontottem - bemegyek dolgozni :[
___Ebednel osszespanoltam ket goroggel. Mar valtottunk par szot tegnap is de most meg kaja utan is sokaig csevetunk. Nem siettunk :] Ceges korulmenyeknek megfeleloen bemutatkoztun a vallalati azonositonkal... Mind a kb 60000 erixon szolganak van egy 7betus azonositoja amit a leanyvallalat es az o nevenek betuibol kevernek ki. Ez alapjan mindenki lekaderezhetos a ceges nyilvantartasban. Programozok mindketten es mar kozele a feleves mandatumuk vege. Krisztosz magas szakallas fazon - furcsalltam is elsore amig nem tudtam h nem horvat. Megegyeztunk h majd alkalmadtan beulunk valahova...
___Melo utan termeszetesen irany a part! Most nem probalkoztam turazassal inkabb leultem rogton a haz elotti parszakaszon a kedvec sziklamra es barnitottam kicsit hab testemet :] Igyekszem azert nem szegyenszemre hofeherkekent hazaterni Dalmaciabol. Tokeletes hely talaltam. Nyugatnak nez, szelarnyekos es hatra tudok dolni. Itt nem divat a padoknak hattamlat csinalni. Szoval amig le nem bukott a nap az obol tulpartjan levo domb moge addig "nyaraltam". Utana otthon fott tojas - virsli kombo.
___Ajanlottak mult heten nekem egy Kocka nevu helyet (igen ez uaz horvatul is) ahol koncertek vannak, de sajnos iszonyat messza a varos eszaki ipari negyedeben van uh kiesett. Ugy dontottem ha meglatogatom a palotat - igy hivjak a belvarost. Alig h lepattantam 15osrol szembe jott velem Krisztosz. Sors... Kapva az alkalmon meginvitaltam oket egy jaffara. Epp jollakottan kullogtak haza es ez volt az utolso kozos estejuk mert Elena holnap utazik haza gorogbe. De azt szivesen csatlakoztak hozzam. Mutattak nekem egy mokas ki kiulos helyet. Csendes udvar, gyertyak, hosszu szoveggel teleirt papiruszok logtak mindenfele mint vmi fuggony. Kicsit olyan elborult Bahia szeru hely volt. De a lenyeg, h koszonhetoen edesszaju deli barataimnak megismerthettem a horvatok barna kincset. Tomislav a kulcsszo! Hasonlo a kedvenc Dreher Bakhoz, vigyazni kell vele mert 7,3as...
___Megvitattuk a gorog abecet, a gorog neveket, a gorog tortenelmet es persze a gorog valsagot :] Jol elvoltunk amig a Tomislav tartott aztan ok hazaindultak hisz gondolom bucsuzoul meg sok doluk volt aznap este...
___Amint bucsut intettem nekik az okori templom mellett, (mintha csak fehervaron lennek - ismeros mindenfele) epp ram koszont Drazsen aki mar lassan zarta a helyet ahol pincer-pultoskent melozott. Csak azert tudom a nevet mert leirattam a baratjaval meg mult szombaton. Betertem hozza egy poharra es kaptam egy kiseloadast az 50es-60as evekrol egy hely csajtol aki sokat volt angliaban es imadta a beat zenet. Mindig tanul az ember... Ezutan Drazsennel atballagtunk a Panchos nevu modhatni torzshelyemre.
___Baratja Ivo mar ott volt az utca "forgatagaban", hisz bennt bagozni tovabbra is tilos volt. Mikor elmondtam Ivonak, hogy mit jelent a neve magyarul, rettento buszke lett magara :] es mindenkinek elujsagolta ...nomen est omen. Csak, h igazan gyakorolhassak probalkoztam kommunikalni ket ausztral sraccal. Hat nem volt egyszeru, de gondolom jozanon sem megy nekik jobban az artikulalas. Erdekes volt hallani hogy a korombeli fazon otthon vizvezetekszerelo es mar masodjara van kelet-kozep europai koruton az uttobi 3-4 evben. Hmm lehet rosszul fizeto szakmat valasztottam :] Na mind1. Az amics pultossal, Chad-el (nagyon igyekszem trenirozni a nevmemoriam) es sracokkal megegyeztunk hogy a skotok es az irek a legszornyubb angol anyanyelvuek... Chad megvigasztalt hogy azert valoszinuleg abbol sem ertenek sokat ha hallanam hogyan beszel a wyomingi testverevel... :]
___1ora fele bezart a hely, azaz csak a fobejarat es az este atcsapott hazibuliba. Sajnos ez egyben azt is jelentette, h mar szabad bennt dohanyozni. A 25m²es helysegben a 15bol csak Drazsen es en nem bagoztunk. Nesze neked hosszuhaj - ket nap mig kiszellozik. Kicsit kesobb nem csak hazaszalingoztak a nepek hanem meg jottek is. Mint az kozismert a spanyolok keson kelo-bulizo emberek igy meg sem kellett volna lepodnom, h 3 szenyorita akik tudtak a titkos nyitvatartast cselesen bejutottal a muveszbejeron. Majd beleszedultem ha rajuk neztem mert a kb 40es holgyeken akkora szinkavalkad tombolt a ruhajukat, ekszereiket es egyeb kiegeszitoket tekintve amilyet meg csak az afrikai torzsekrol szolo termeszetfilmeken lattam.
___Persze 3ora fele mar illett hazaternem. Persze az esti busz helyett ismet bevallaltam a setat. Most a tengerpart fele cammogtam h megleshessem az jacht kikoto melleti O'Hara nevu szorakozohelyet. Meg ott is megalltam egy kis idore. Nem volt olyan szornyu mint a Bacsvice nevu varosi strandhoz tarsitott diszkosor ahol szinte csak horvat slagereket nyomtak. Annyira azert nem jon be a horvat popzene :]
___Vegul jocskan hajnal fele volt mire hazaertem, de legalabb meg a nagy esozesek elott.

Kedvenc szikla: http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_05_11parton#5471422846550283298

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr726383373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2010.05.17. 19:01:16

nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb helyen... de ahogy a Szozat is szol! (itt elned,s halnod kell) Na jo ez tolem nem volt a legmegfelelobb csak ez az igazsag.
süti beállítások módosítása