HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

2010.05.03. 17:10 RBdelux

T-28 2010. 05. 02. Split, Horvátország vasarnap

___Ejott hat a napja, h megejtsem 2010 elso ceg altal finanszirozott kulfoldi programjat. A mai uticel nem messzebbi mint a szomszedos Kroacia felkapott udulohelye, Split! Kocsival akartam menni, de a hungarian torvenyek szerint csak sajat tulajdonu jarmuvel mehetek ha munkaltatoi koltsegteritesre faj a fogam. Mivel hivatalosan a Barni a Judite az enyem pedig az Otosan, ezert ugy dontottem sporolok magamnak egy napot(v ketott) es nem hajtok le delnek 700km-t negyedikben 80nal. Maradt a jol bevalt legikozlekedes, kozvetelen jarat hijan Becsen keresztul. 10ora utan mar a Ferihegy 2An voltunk hala anyukameknak akik elfuvaroztak. Gyors csekin, a borond csak 17kg - azaz hazafele egy hatos pakk johet meg velem :] Kivartuk az idot a beszalas megkezdeseig. Kicsit talan tul sokaig is mert mire atkeltem a vetkozos-kipakolos kapukon mar wcre is alig volt idom el menni es hivtak is a hangosba minket utasokat. Igyekeztem a szarny ele kerni az ulohelyem, persze az abra tevedett es pont odakerultem. Szerencsemre viszont a fejem felett volt reven, hogy kis geprol van szo. Furcsa is volt a turbinak helyett propellereket latni. Konnyeden emelkedett a joszag csak baromi hangos volt. Pottyet meg is ilyedtem mikor elerve egy bizonyos magassagot visszavette a fordulatbol es kb elhallgatott. Egybol az jutott eszembe hogy azert meg vitorlazni biztos lehet vele motorok nelkul is. De azert erre nem volt szukseg :] Szerintem kb Gyorig emelkedtunk utan meg sullyedtuk es mar meg is volt a 40perces ut. Az ilyen rovid jaratokat betiltanam! Becsekkolas, csomag feladas, utlevel ellenorzes, buszozas, stb szerintem tovabb tart mintha ralepnek az M1esen...
___Foldeteres utan irany a D terminal 68as kapuja. Megtalatam, persze ismet sztriptiz, laptop nyitogatas. Itt meg jobban megvizsgaltak. Kulonosen a fustoltsonka tetszehetett meg a sasszemeknek mikor kiramoltak a hatimotyom. Ujra buszra fel majd helyfoglalas a gepen. Nekem mindig olyan makom van hogy nem ul mellem senki. Persze ismet pont a szarny fele ultem :[ Becs meg Split fele is egyedul ultem az egesz soromban. Ez mar egy nagyobb masina volt csak minek... Kb 20%os kihasznaltsaggal ment. Mikor olvasgattam a jegyemet rajottem, h a horvat hazineninek en azt mondtam fel4kor landolok es 4re ott leszek a keronal. Pedig fel3kor landolok es talan mar 3ra ottlehetek.Mar gurltunk ki mikor megirtam neki smsben hogy elobb jovok. Gondoltam ennyi radiohullamtol meg nem teved el a gep a kifuton. Ez az ut mar kicsit hosszabb volt, tobb mint 1 ora. Egy albumot tudtam kb meghallgatni es az emelkedes es sullyedes mellett haladtunk vizszitesen is. 10000m felett szep jegviragok nottek az ablakomon, mondjuk a rengeteg felho miatt ugysem lattam volna semmit. Itt a 2dl viz es cukorka helyet csak egy poharral kaptunk viszont volt melle milka csoki (austrian airlines :]).
___A SPU, azaz a spliti repter ami igazabol Kastela-ban van eleg csaladias hangulatu. Orankent 1-1 gep landol/indul, nincs buszozas csak seta a felvezeto emberke utan. Mivel a pore, terrorista gyanus EUbol jottem(ahova ezek tartozni szeretnenek) es maximum egy honapig tartozkodhatok horvat foldon vizum nelku, kaptam egy szep nagy pecsetet az utlevelembe. Ez az elso ilyen :] Kierve a fobejaraton eszembe jutott hogy valoszinuleg a taxit is fel4re rendeltettem az itteni ceges ugyintezovel uh raeerek egy orat ha nem akarom atvagni. Szoval ismet felhivtam a hazi nenit es mondtam hogy vissza az egesz mert megis csak 4re megyek. Nem volt ideges, itt nem stresszelnek annyire. Vartam. Vartam. Eljott a fel4 es en csak vartam hogy vki felbukkan egy ericsson tablaval, de hiaba. A ceges emberkemnek csak az irodai szamat ismertem igy nem erhettem el vasarnap du., a taxisoforrol meg annyit tudtam hogy Mate-nak hivjak es kesz. Megunva a varakozast odamentem az elso taxihoz hogy mekerdezzem ismer-e egy Matet. Persze hogy o volt az! Ott hevert a kocsiban es varta hogy metalajam. De mielott meg elvitt volna, odahivta az egyik kollegajat aki tudott angolul de miutan megtudta, hogy en Mateval szeretnek menni, le sem szart. Helyettek inkabb elkezdett horvatul orditani a tobbieknek es otthagyott. Akkor egy darabig nem szoltak hozzam majd az altalam talalt Mate mondta elvisz. Sejtettem hogy itt valami sumakolas mehet es a ericssonos koroket mindig valami Mate kapja aki aron alul (300 helyett 200kunaert) fuvarozza a vendegmunkasokat. Szoval jo hangosan elismeteltem hogy ericsson, Mate, dveszat kuna. Bolintott es berakta a borondom. Gondoltam osszak ki egymaskozt engem meg vegre vigyen mar valaki el a Velebitska ulica 145be...
___Jesz-no szintu angol tudas a sofor reszerol, dobri-nyeharaso bosegu panszlav szokincs reszemrol. Jol telt az ut - megertettuk egymast :] Hamar levontam a kovetkeztetest, nem baj hogy nem johettem autoval. Index hirbol sem ismeros, mindegy milyen keskeny az ut a megszerzett lendulet biztosit elsobbseget a tobbiekkel szemben. Nagyjabol ilyen torvenyszerusegek mellett haladtunk az altalam furcsallott vizszintes elhelyezesu kozlekedesi lampak alatt, amik mielott sargara valtananak meg a zold el kezd villogni... Mi valahoy mindig villogo zold vagy sarga jelzesen haladtunk at :]
___A Merkur5 nevu sarki szupermarketnal vart a hazineni kuldonce, egy masik neni aki a valtozatossag kedveert meg yes/no-t sem ismerte. Szerencsere a "klucs"-ot meg "szoba"-at megertettem es amint lehetett felhivta a tulajt aki elmondta a lenyeget. Ezutan hamar lelepett es kipakolhattam. Rogton utana lementem a boltba egy narancsle-viz-karlovracko trioert. MasterCard a baratom - ezt szeretem. Vissza, be a hutobe, online helyzetjelentes Juditnak skypeon, aztan irany a part az egyik sorrel. Na jo azert annyira nem kell irigyelni - iszonyat szel fujt es azota is, igaz van vagy 25fok.

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_05_02BUDVIESPU#

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr456383397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.p 2010.05.04. 22:58:03

na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :)
süti beállítások módosítása