HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

landol a no

2010.10.19. 09:54 RBdelux

T-13 vasarnap

___Vegetativ nap volt. Semmi kinti program.
___Nem ugy mint az este! A sztrajknak koszonhetoen kicsit atszerveztek a vonatkozlekedest. A recepcion probaltam erdeklodni es tomacsolast kerni a neten talalt francia infokhoz (a google forditonak nem ment), de mindossze annyival lettem okosabb, h valoszinuleg jar minden... Az mar gyanus volt h a RER B-hez talatam egy tablazatot amiben minden vonat csak az eszaki palyaudvarig kozlekedik, de remenykedtem.
___18:40 fele kimentem az allomasra es az elso adando lehetoseget megragadva elszaguldottam a belvarosba. A Notre Dame-nal leszalltam bizva benne ez eleg kozponti hely ahhoz h itt megalljon minden. De amikor mar a 2. ment el mellett "Gare du Nord" felirattal, akkor mar kezdett gyanus lenni, lehet semelyik sem kozlekedik a repterig? Szoval ugydontottem, h maradek 2 allomasnyit meg megyek. Es lam odaerve lattam, del felol tenyleg csak idaig jon minden es ha tovabb akarok jutni a CDG2re akkor csatlakozast kell keresnem. Sikerult is megtalalnom azt a peront ahol alapbol megallna a RER B, de senki nem volt ott. Egy sarbataposott szorolaprol es a kijelzorol megtudtam az igazsagot. A 44es (!) helyett a 34es peronrol lehet tovabb indulni... Na az is meglett. Amikor beallt a vonat kicsit elszornyedtem. Amolyan "4-6os fel8kor a Blahanal" szintu kihasznaltsaggal birt. De mivel en meg az elsok kozott ugrottam fel ra a visszairanyba, sikerult ulohelyet mecsipni. A repterre erve, nagy lelkesedesemben tulszaladtam a D terminalon pedig nem valami rovid :] A lenyeg hogy idoben erkeztem a varoba es az uvegfalon keresztul vigyoroghattunk egymasra a Judittal amig a borondoket nem kuldek fel a szalagon.
___"Hazafele"mar nem erdekelt az atszallas ismetelt bosszusaga csak egymassal voltunk elfoglalva :] "Otthon" pedig 3 fele sajtos - 2 fele soros vacsorat talaltam gyertyafeny es a rozsacsokor melle...

folytkov

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_10_17REResCDG2

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr766383221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása