HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

legikozlekedni mindig elmeny

2010.07.20. 11:03 RBdelux

T-6 2010. 07. 18. Lisboa, Portugalia vasarnap

___Ugy hozta a sors hogy a privat vilagjaras utan hirtelen egy hivatalos felkeresnek kell eleget tennem. Nem mondom boldog voltam elsore, mivel ha hirtelen kell menni akkor valahol baj van. Ertsd: vmi nem mukodik es meg mi sem tudjuk miert. Viszont a kedelyek megnyugtatasa vegett kell 1 homokzsak a frontra :] Vegulis engedtem az uj videk sejtelmes vonzasanak es bevallaltam.
___Vasarnap kenyelmesen akartam megerkezni igy (sajnos) a Frankfurtban atszallos jaratot valasztottam a keso esti kozvetlen helyett. Mivel Judit jovoheten gyerekeket zenetaboroztat a zalai vadnyugaton, egyedul menten hazank pompas repterere. Ur voltam: az irodaig ugyeletes kocsival, onnan taxiztam... Mivel idoben kiertem, unatkozhattam boven. Aztan azert nehogy hirtelen sok ember legyen az atvizsgalason bealltam a sorba. Jol tettem mert ekkor kezdodott a moka!

A szokasos vetkozos, laptop mutogatos parade utan kozlik velem h vmi nem stimmel. Nagyon kedves neni kerdi van-e eros pista a taskambam? Nem! Erre a rontgen kepen mutatja a flavonos uvegem. Na, nesze neked! Most eloszor akartam ugy utazni h csak kezi poggyaszom van es tessek - erre nem figyeltem. Megoldas: tessek feladni.
Hopp futas vissza a csekinhez. Azaz csak futnek de a gatya leesik rolam. Az ovem ott figyel az atvizsgalo sor belso vegen. Ugyesen, csomagomat kinnt hagyva, konyorogve soron kivul ujravizsgalat csak h megszerezzem a szijat.
Most mar tenyleg futas a csekin sor vegere h feladjam a hatizsakom. Siker!
Harmadjara is megnezetem magam - persze most meg elfelejtettem levenni az ovem igy a nyeremenyem egy egy privat tapi a mellekfulkeben :]
Atjutottam!
___Pest - Frankfurt levegoben nem tavolsag. Meg csak el sem tudtam aludni...
___Ha nem kesett volna a csatlakozas akkor kb alig lett volna idom wc-zni de "szerencsere" kenyelmesen megtehettem 2x is... Frankfurt reptere csuda modern igy biztam benne h rovid ido alatt is at tudjak majd pakolni a csomagom es hetfon nem kell ugyanebben a ruhaban lennem. A repcsire felengedo kapuk elektronikusan dolgozzak fel a beszallokartyakat, szoval csak csippantasz es mehetsz befele. Persze koszonhetoen az emberi termeszetnek ezzel szemelyi eroforrast nem sikerult megsporolni. Mert csupan arra a feladatra kell 2fos legenyseg , hogy az amugyis stresszes korulmenyek kozt elo, elfoglalt nyuggereket utemezettem szolitsak fel: "varj amit zold a jel es csak akkor tedd oda a kartyad, kulonben nem enged be a gep". Tudom ok kozelebb vannak a termeszetes halahoz ezert surgosebb nekik egymast taposva, ertetlenkedve csapdosni a magnesszalagos beszallokartyat a szerencsetlen automatahoz...
___A vegen en is fedelzetre kerultem es leteszteltem egy kisuveg borocskat az ut tiszteletere. Kesve indulas - kesve erkezes. Max 40percet veszetettem volna ha a kozvetlennel jovok, 2/3ad ennyi menetidovel. Mindegy! Okulva a spliti szerencsetlenkedesbol, bealltam a taxivaro sorba. Az elso adando mercibe bevagtam a cuccom, kozos nyelv hijan irasban atadtam az itinert es tisztaztam hogy "no kard, only kess". 20' mediterranos virtusu savkozolgetes utan a belvarosi hotel elott pattantam ki. Cirka 12euro. Ami onmagaban nem lenne baj, hiszen a kampania kifizeti ha tudom szamlaval igazolni. De mivel keso volt mar es nyugos voltam persze h elfelejtettem kerni... Bukta :[

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr766383325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása