HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

welness

2010.09.30. 12:02 RBdelux

T-30 csutortok

___Becsulettel aktivan lenyomtam a muszakot aztan tipliztem hazafele. A Cora meglatogatasa volt az egyik fo feladatom.
___Mivel a menzan elkoltottem az apromat es a bevasarlo szekerek slusszkulcsa az 1euros, valtanom kellett. A hotel recepcios holgy olyan ketsegbe esett arcot vagott a 20as lattan mintha legalabb egy 500as lobogtattam volna elotte (az a lila es csak banki forgalomban van asszem). Mondtam hogy 1euros kell. Erre o adott 10et. Mondtam ez keves. Nincs tobb. De en 20at adtam ez meg csak 10. Na akkor leesett neki hogy nem csak az erme szamit hanem az osszeg is. Gondolom ekkor mar kepbe kerult hogy nem is vagyok akkora ur :] A szuperhiperhez erve buszken vettem elo nehez tarcamat egy 1es ert es mit ad a mindenseg? Hat pont egy 2es akadt eloszor a kezembe. Tehat eleg lett volna azt felvaltatnom es meg sporoltam volna 5perc angol nyelvlecket... Most mar tudom h a buxamnak vannak rejtett tartalekai - 1x meg jol johet.
___Bennt az uzletben probaltam megtudakolni h hol az uveg visszavalto automata. A gorkoris kosarszedegeto srac a szemkontaktus ellenere eselyt sem adott h a kozelebe keruljek es kerdezhessek, inkabb fogta beszelgeto tarsait (2csaj) es hatatforditva elgurult. A negro infopultos bacsi viszont csak az angol nemtudasa moge tudott menekulni. A valasz a hulyen nezes mellet, "No-no!" es mutogatas a nem messze levo kukara. Eztan mikor probaltam mutatni az uvegen levo francia feliratot a 10centes ertekerol, mar ram sem nezett, mintha nem szemben allnek vele szemben fel meterre. Gyanitom ezek a Cora-sok igazi kiegett droidok. Nyugat mi? Szelektiv hulladekgyujtes az van de egy hipermarket meg nem valt vissza sorosuveget? Ezek utan persze h nem cipeltem vissza haza az uveges kukaba... Semmi kiserletezes! A multkori furcsasagokat nem birtam megenni. Ugy dontottem biztosra megyek - csak alma, barack es banan. A belga nedukkel mar batrabb voltam :]
___A zsakmany hazahurcolasa utan mikor csak megkozelitettem a recepciost mar ilyedten fejcsovalva nyult a kasszahoz. Pedig csak vissza akartam adni az aprot. Az is jo par mondatomba tellett mire megertettem vele, h csak segiteni szeretnek neki ha o is akarja, de vegul felhagytam a probalkozassal. A szobaban betaraztam mindent a hutobe es felkaptam kedvenc "pancsolos tangam" es irany "a strand". 12 hossz ismet eleg volt a lihegeshez. Eztan a napozagyon joleso piheges kozben barnulhattam a minden2. kiegett spotlampa fenyeben. Fel ora mulva kiprobaltam a finn szaunat - a multkor zarva volt es azert csodalkoztam h az a gyenge gozkabint hivjak annak. A ~80fokban osszehavarkodtam egy indiai Alstom-os fazonnal meg egy marokkoi diakkal. Az utobbival elerhetoseget is csereltunk, gondolva arra ha esetleg legkozelebb oda kell mennem (a multkor nagyon ugy volt h Rabat-ba kirandulok 1hetre). Ujabb hevereszes utan zaraskepp kiprobaltam a pezsgofurdot is. Most ez is uzemelt. Kar mert engem nem hoz lazba, jobban kedvelem a nyugodt vizfelszint. Na de panasznak helye nincs - ketsegtelenul kiralyi sorom volt!
___Az igazi elmenyfurdoben pedig a nyelvemnek volt resze mikor felpatittottam a La Trappe Quadrupel (0,33l, 10%) nevu holland csodat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr716383255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása