HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

baratom a Cora

2010.09.22. 21:40 RBdelux

T-38 szerda

___Ma koran keltem mint otthon szoktam, hatha elobb vegzek. 8 elott mar az irodaban voltam. Meg sem lepodtem hogy a kb 40fos legterben en vagyok az elso. Bar az ora ugyanugy jar de a nap erezhetoen kesobb kel/nyugszik. Igy aztan ezek is kesobb elnek. Amugy sem egy ideges banda, de az hogy torvenyesen 35ora a munkahet az meg ratesz egy lapattal a kenyelemre. Raadasul mivel melo azert van, sok tulorat gyujtenek ossze. Azt pedig csak ev vegen fizetik ki nekik. De persze az ev masodik feleben mar a fonokok utasitjak a rabszolgakat, hogy csusztassak le az plusz orakat, nehogy sokat kelljen fizetni szegeny vallalatnak. Meg aztan a szakszervezet is osszehivna a 3. Internacionalet es forradalmat szitana ha szegenyek agyondolgoznak magukat.
___Amig nem volt benn a nep, kattintottam par foto. Valoszinuleg ezt nem szabadna, de mivel semmi szuper bizalmas nem latszik a kepeken igy megosztottam oket. Eleg elegans es modern az epulet - kb 5eves. Meseltek hogy anno tobb 1500 alkalmazottja volt a francia leanyvallatnak de mostanra mar csak 400an vannak ide, egy teto ala hozva. Nem hiaba viragzunk mi az olcso Balkanon harmad annyi penzert... A legnagyobb pihentseg amit valaha lattam az az alkarral nyithato ajtok. Mindenhol ilyen elparolgo fertotlenito tubusok vannak a falra szerelve es miutan meg pucoltad a kicsi kezecsked meg csak meg sem kell fognod a kilincset :] Majd lefotozom ezt is!
___A koran hazamenetel sajnos nem sikerult. Igy hiaba volt vagy 25 fok, hosszugatya rohaszto meleg, csak a bevasarlast programoztam be magamnak mara. Negyedora setanyira van a Cora. Napernyo, wc tisztito es pelenka helyett egy raklap kajat vettem. 16os pakkban Danone jughurtot hazai aron - itton mar feltunt hogy csak 6 nap van vissza a szavatossagabol, na de hat kicsire nem adunk! A tojas kb 77Ft. Viszont 1kilo banan egyenesen Costa Ricabol csak 1euroert otthagyhatatlan volt. Hazacipelve a sok motyot jottem csak ra hogy a finom "koragazdasagos" brie sajtot csak szalamira es paradicsomra tudom kenni hisz kenyeret nem vettem... Talan erdemes emlitenem hogy az Aachenben megszokott minosegi belga (barna) sorikek itt is elerhetoek! De tekintettel a foldrajzi poziciomra a helyi izeket reszesitettem elonyben, a kosarba valogatva 4 kulonbozo jaffat.

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_09_21EricssonFrance

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr126383273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása