HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

vegtelen varakozas

2010.05.31. 15:05 RBdelux

T-1 szombat

___Reggel nem voltam valami fitt :] De azert kipattantam az agybol, furgen osszepakoltam es megettem a maradekokat. Utoljara leballagtam a Merkur5-ba h visszavaltsam az uvegeket es vegyek nemi utravalo taplalekot. Az uvegvisszavaltas tema nem egyszeru. Csak 11 es 16 ora kozott lehet vegrehajtani (olyankor biztos nagyobb a bolt raktarhelysege). Szegeny Judit ezt kitapasztalta mikor kb harmadjara ment jo idopontban es elfogadtak tole. Ezt figyelembe veve 11 utan mentem. A viszont nagyon furcsa volt h csak kb 5-6 kunat kaptam az egeszert. Amikor rakerdeztem hogyis van ez, kiderult a rekeszhez fel kene mutatnom a blokkot, igazolva h itt vettem. Maguktol persze nem mondtak volna, csendben lenyultak volna a ~30kn-t. Derek. Szerencsere az ossze nyugtat megoriztem. Visszaszaladtam erte a lakasba es akkor mar szeles mosoly kisereteben meg is kaptam a lovet. Eleintem meg aradozni akartam a visszavalto rendeszerrol h meg a tejes palack is betetdijat, de ezek utan mar nem vagyok rajuk annyira buszke.
___Bolt utan tettem egy bucsusetat a parton - most persze mar tobb mint 30fok volt... Hazaerve epp hozzam jott Viktor az ukran kollega. Mivel nekem mar nem volt magyar valtasom erre a melora, nem volt kire hagynom a tobbiek utani oroksegem. Igy Viktornak adtam a mosopor, jegkrem, kecsap, stb maradekai(nk/m)at. A taxi erkezeseig meg szundiztam picit. Baratsagos es csendes soforom volt. Feloras kulturalt szaguldassal ott teremtem az "aerodom"-on.
___Szokasos 2ora varakozas. Nem unatkoztam mert letorrenteztem vagy 4giganyi onfejleszto hanganyagot, uh elkeztem szep lassan okosodni :] Mar h mar szezon van es a Malev indit kozvetlen jaratot, csak sajnos mivel en Austrian-nal jottem azzal is kell mennem. Igy irigykedve neztem a du3kor pestre indulo gepet... Becsig mar lenyegesen zsufoltabb volt a repcsi mint idefele. Bealudtam szoval rovidnek tunt. Nem annyira a tobb mint 4oras varakozas a schwechati repteren. Szerencsemre benn a terminalban talatam egy masszirozo fotel szeruseget amibe majdnem aludni is lehetett. A masnap rehidratalasat egy 1100 forintos asvany vizzel hajtottam vegre. A repteri boltok szerintem tisztan lehuzasrol szolnak, plane ha meg az adomentesseguket is figyelembe veszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr826383343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása