HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

bucsu

2010.05.28. 09:37 RBdelux

T-2 pentek

___Uccso munkanap, probalom elvarrni a szalakat. Mostantol az alapjan taplakozok ami a hutoben maradt :] Taxit rendeltettem holnap 1re Natalijaval, megbeszeltem a Renataval a hazinenivel hogy csak otthagyom a kulcsot a konyhaasztalon es becsapom az ajtot magam utan mikor lelepek. Kifizettem az uttobi 3 het menzajat ~370kuna volt, pont mint az unnepi vacsorank a Judittal :] Fotok utolagos beszerzese a kollegaktol.
___Du. elballagtam egy helyiek altal ajanlott boltba ahol tuti van Tomislav es lam igazuk volt. 4et betaraztam importra. Otthon alig h kipakoltam mar indultam is utolso nyaralos programomra. Grillezett halacskak a Fifeben egy jo barnaval lekiserve. A teraszon ultem le ahol nem messze tolem egy ki parna volt leteve egy tok sovany anyamacskanak (latszott rajta h szoptat). Szerencsetlen radasul felszemu volt :[ Az ilyen nyomorult joszagokat persze h megsajnalja az ember. Ugyensen mint a csovik a szimpatiara jatszott. Es persze bejott neki. Egy etteremnel mindig akad vki aki dob egy falatot. En is ugy tettem. Okosan behabzsolta aztan turelmesen es kerleloen bamult ram tovabb azzal az egy szemevel.
___Emeszteskepp setaltam egyet a belvaros szamomra feltekepezetlen reszeiben, majd vegul pont a Panchosnal lyukadtam ki. Hihetetlen tomeg volt minden helyisegben. Teljesen meg voltam lepodve. Rengeteg turista pusztitotta folyekony kincseket. Mint kesobb megtudtam vmi szervezett kocsmatura volt ez. 5 szorakozohely osszefogott es 90kn/h-ert korlatlanul kiszolgaltak a resztvevoket. Az elso allomas persze a torzshelyem volt. Eredmeny: uveges sor keszlet totalis felszamolasa. A helyi torzsgarda ettol nem volt elragadtatva persze azert az 1es zarasig talaltak mas inputot...
___Vicces volt mikor megszolitott egy Ivo-ra hasonlito srac, h bizonyara ismerem a testveret. Es tenyleg. Marin Ivo ikertesoja volt akirol hallgatott a piszok. Kesobb mikor o is megerkezett lefotoztattam magam mindkettejukkel csak bizonyithato legyen a dolog :] Odatalalt a gorgo kulonitmeny is. Aleksandra es Christos erosites kent Ivan orosz programozo kollegat is magukkal hoztak. (O az a tipus aki mar hetek ota furdik...). Drazsen pedig 3 bolgar baratnojevel javitotta a diszes tarsasag ivararanyat. Kulon moka volt hallani ahogy horvat, orosz es bolgar letukre angolul csevegnek. Panszlav eszmek atyja foroghattak a sirjukban.
___Maria a pultosunk 1kor tenyleg bezart es kenytelenek volt mas lehetoseg utan nezni. Ahogy az ilyenkor lenni szokott ha hatarozatlan a tarsasag az utcan csevegeskozben szep lassan elfogy. Drazsen mivel szinten vendelatos es sajat kulcsal bir egy kozeli egyseghez meggyoztem, h segitsen at minket a holtponton es 1 kor erejeig nyisson ki. Kiszaradas veszlye mellett nehez hoznuk konszenzuso dontes az este folyatasarol. Megesett a szive rajtunk beengedett minket. Rendeltem egy kort a brigadnak es kitalatuk hova tovabb. Az utolso gyenge lancszem egy veletlen hozzank csapodott norveg arc volt akit alig tudtunk a taxijahoz terelni, pedig mar varta a 20km-re levo szallasarol jovo sofor, h visszavigye aludni mert mar csak par oraja volt a repulojeig :] Szoval 6an maradtunk. Elindultunk hat egy kesoig nyitva tarto tancos helyhez. Utkozben csatlakozott hozzank egy francia tarsasag is. Vagy ket orat tancikaltunk es bohockodtunk a helyen aminek a nevere sajna nem emlekszem. Mikor meguntuk a rokkerekhez nem melto zajt, hazaindultunk. Igyekeztunk ugy tervezni az utvonalat h lehetoleg mindenkit hazakiserjunk es persze a vegen utolsokent tolem valt el Ivan. A hajnali zaport epp megusztam...

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_05_28PanchosBucsu#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr516383345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása