HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

vizesestura

2009.09.24. 11:35 RBdelux

T-1 szombat

___Fitten 7kor riasztott a mobil, hogy itt az ideje a taborbontasnak! Szerencsere sikerult olyan gyorsan osszeszedni a cuccunkat, h meg a hajnali harmattol nedvesen csomagoltam ossze a satrat :] Mire mindeki vegzett a fonokok 2 cegessel atfurikaztak minket batyukkal egyutt a fahazakhoz. Ott aztan nagy oszeborulassal udvozoltek egymast "a reg nem latott" kollegak, gyenged es figyelmes megjegyzeseket elejtve a masik tegnapi viselkedesi formairol... Reggelire terulj-terulj asztalkam szalamival-sajtal-stb. Maradek soroket felmenekitettuk a buszra a hosszu hazautra valo tekintettel es h konnyebben eleget tehessunk a nepi bolcsessegnek ami szerint "kutyaharapast, szorivel..."
__No persze nehogy valaki elhagyja magat a buszon elotte, kihasznalva a szep idod egy rendes kis hegyi kirandulast utemeztek be nekunk kedves vezereink. Persze a puhanyok szemelyautoval mar elmenekultek a kaland elol. A tegnapi vizbeugralos hely folott egy fuggohidon keltunk at a fenyodzsungel es sziklatenger szivebe. Egy kacskaringos patakocska menten haladunk felfele. Igenyesen kialakitott rampak, lepcso es korlatok voltak mindenutt. Barki altal jarhato ut volt. A biztonsag kedveert Adam es Laci(az egyetlen kamikaze aki mult ejjel minimalis ontudat mellett 2h setaval atjutott a fahazaktol a kempingbe)felhivtak a figyelmemet a kiszaradas veszelyere es h ki tudja ihato-e a patak vize... Tobb mint 1 orat ballagtunk felfele, igaz nem kapkodtuk el, jol megbamultunk minden vizesest. A celallomas egy kilato volt ahonnan belattuk az egesz volgyet - igen pazar volt. A dolog egyetlen negativuma, h uazon az uton kellett lejonni. Na ezert mar en sem rajontam annyira, de meg igy sem bantam semmit.
__Visszaerve a fuggohidnal az etteremben elordelesunk volt. Helyi specialitast talaltak fel. Bazinagy fott krumpli megtomve mindefele salataval es sulthussal. Nem csaptam el a hasam de minosegi es finom volt egy kis oszterishe brauval :] Szep kenyelmesen megemesztettunk aztan utrakeltunk. Mondanom sem kene, visszauton lenyegesen nagyobb csend volt. Persze azert a hatso sorban tartottam a lelket :] Csak h kerete legyen a buszos tortenetnek, hazafele is megcsusztunk kicsit. Vmi baleset miatt le kellett ternunk az autopalyarol meg a hatar elott, igy kalandozhattunk egyet a csendes burgerlandi varoskakban. Ezek nem hagytak bennem mely nyomot. Egyetlen dolog tunt fel, h az Aldit nem Aldinak hivjak de mar azt is elfelejtettem minek...
__Hatar - pisi/telefonalas/nyujtozas. Attila mosoni bennszulott volt uh o mar nem jott velunk tovabb. En sem mentem vegig a ceghez. A Sasadinal leugrottam a buszrol hogy ne kelljen kivillamosoznom Kelenfoldre. Nagy buszken kirantottam alulrol a zsakom es mar ballagtam is. Mar a vonaton ultem mikor eszembejutott, h satorozni voltam de az nincs nalam. Hat igen... igy megy ez neha nalam. Par minimum panikos telefon, h mikor pakolnak le a buszrol, fenn ne hagyjak mar es tegyek be az irodaba... Egyetlen bosszanto tenyezo az volt hogy hetfon szabira akartam menni es igy kb 72 oran at erleltem volna a vizesen osszecsomagolt erdei lakomat. Tehat hetfon mehettem melozni, h aztan mielobb hazaerve kiteregethessem szegenyt.

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2009_09_19Palfau#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr426383401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása