HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

vadaszfalti buszozas es vadvizi kajakozas

2009.09.24. 11:32 RBdelux

T-2 2009. 09. 18. Palfau, Ausztria pentek

___A multkor mar bevalt 03:15-os kelest jatszottam meg ismet hogy elerjem a vonatot :] Kulonbseg csak annyi, h most 3mal elobb Gardonyban szalltam fel. Zotyoges eberkoma allapotban. Vonatrol le, villamosra fel - a 90l hatizsak majd hanyattvag... A Moriczrol ballagok lefele a ceghez mikor Peti kollegam epp elcsorog mellettem kocsival. Nosza STOP. Betarsultam melle a pekseg hajnali kifosztasaban. Szerencsere az osztaly ugyeletes tundere, Eva az asszisztensunk berendent nehany 3kg-os paraszt kenyeret. A szemelyes sor adagomat pedig Olesszel hozattam, uh mar meg is volt minden nelkulozhetetlen.
__Iden szerencsere nem tevedt el a busz igy idoben beallt a ceg epulete ele. Felpakoltunk mindent meg egy vizadagolo automat is beuzemeltunk a hatso buszajtoba. Biztunk benne, h tevedesbol nem nyitja ki a sofor mert akkor a gumipokok lenyakaznak mindenki a hatso uleseken. Volt par puhany aki inkabb a ceges kocsik kenyelmet vette igenybe, de a kemenymag azert ott volt a hatso 5os ulesen :]
__Elso akadaly: pancelkocsi kirablas az M1esen. Sajnom nem mi voltunk hogy diszidaljunk par millioval nyugatra - nekunk mar csak a kilyuggatot verda maradt ott a helyszinelokkel par savot lezarva... 1 ora araszolas utan viszont teljes gozzel hajtottunk tova a "hatar" fele. Hegyeshalomnal pisi/kaki/sorosdobodok kipakolasa.
__Masodik a kesesunket megidezo csekpont a sogoroknal volt. Az ottani betonlapokbol allo autopalya szetrazta a holyagunkat uh ismet pihentunt egyet. Persze veletlen pont belefutottunk az egyik privat verdaval utazo kulonitmenyunkbe - szerencsere a sofor meg tudott allni a laban... A veluk valo talakozas utan mar tenyeleg egy tipikus szakkozepes osztalykirandulasra kezdett hajazni a dolog.
__Az Alpok az vmi mese szep! Zold meredek hegyoldalak, faronk kupacok es tehenek mindenfele. Talan nem arulok el nagy titkot ha elmondom itt is barna/feher es fekete/feher a szeria minta - lila sehol sincs... 1 vilag omlott ossze bennem :[ Sehol egy kerites!!! Imadom! Minden haz rendben van, az osszes. Fogadtam a sraccokkal, h aki tud mutatni menetkozben egy lakott hazat ami le van pukkanva, annak jovok egy sorrel. Senki...
__Szerencsenkre meg nem erkeztunk annyira kesve, h ne vallaljanak velunk 2 kort a folyon. Mivel sokan voltunk ezert csak 2 turnusban akartak minket leterelni a hullamok kozt. Az fejtaitas kozosen volt. Egy fuves placcon korbeultunk egy vizijarmuvet az oktatoval es kozepre bamulva memorizaltunk h kell nem bepanikolni ha borulas van es h kell ugrani mielott a viznyomas felkeni a gumicsonakot egy sziklara szetroncsolva a magadalatt terdeplo labacskadat...
__Ugyebar Norbika szeret satorozni es hogy sporoljon a kampanianak a szallaskoltseggel, bevallalta a taborozast a tarsasag edzettebbik felevel. Mivel a kemping gyalog egy oranyira van ezert busszal mentunk at tabort verni mig a fahazasok lefutjak az elso kort. Jo kis sziklas talaj kalapas hijan nem nagyon nyelte be a satortusket de biztunk benne, h nem lesz vihar. Befogadtam Milan kollegamat es meg igy is kenyelmesen megfertunk - a sok Kisgyont megelt - 3szemelyesemben. Utana szep sorjaban belebujtunk a szexi kantaros neoprem rucikba. Nekem marha nehezen akart ramjonni, pedig meret volt. Azt szerencsemre pont arra ballagott az egyik szervezo es elmutogatta, h a gumis felulet kifele, a szivacsos meg befele szol... Szoval nemkiforditva mar lenyeesen konnyebb volt felvenni. Ezek utan visszapattantunk a buszunkra es mentunk a cel allomashoz felvenni a verdakat a tobbiektol akik mar leusztak.
__Legtobben vidamak voltak a vegeztevel de az altalanos faradsag es eszreveheto volt rajtuk. Most mar lelkesebb voltam, h lattam mindenki tulelte. A buszon letargyaltam Evaval, h legyen a tarsam mert o konnyu igy jo lesz a csonak elejebe en meg majd megtanulok kormanyozni kenus emlekeim alapjan. (VVSI rulez)
Sarga sisak amatoroknek, piros pedig a fonokoknek. Magassaghoz illo evezolapat. Egyen piros kemenyitett gumicsonak. Bevezetesnek atkuldtek minket egy holtag mederben ami epp csak olyan mely volt, h nyakig meruljunk benne. Mindenki jozan volt miutan bearamlott a ruhaba a 3fokos viz. Mondtak igy a jo mert akkor nem erhet varatlanul a vizhomerseklet borulaskor. Persze-persze - ki akar itt borulni? Mar lassan indultunk volna mikor feltunt, korulottem mindeki piros es csak rajtam nincs mentomelleny. Gondolvan ez fontos es mert ugyanez szemetszurt az egyik turavezetonek is szepen megismeltem az atkelest a vizben es meg pont ott ertem a parton a felszerelest szallito teherautot. Magamraoltve a viz elleni vertet mar megallithatatlanak ereztem magam - igaz akkor meg nem sejtettem ez mennyire igy is van :]
__Baloldalon eveztem. Nagyon elveztuk az eszetlen suhanast, igyekeztem telibekapni minden hullamot. Neha-neha tulkormanyoztam a verdat es perdultunk 360at de a belogo agakat, random elobukkano sziklakat mind sikerult elkerulni. A tav kozepefele ki kellett kotnunk mert egy csonak megborult es szerencsere a szemelyzet nelkul kenodott fel egy sziklara, uh csak kotelekkel tudtak rola lerangatni a turavezetok... A masodik szakaszon mar nagyon batrak voltunk, igazbol csak szaguldottunk a sodrassal. A masodik kikotes egy vizbeugralos helyen volt. Egy sziklakra betonozott/acsolt alvanyzatrol dobbanthattak a onkentesek, vallalva h utana atuszak a folyon gyorsan mielott a viz tul messzire viszi oket. Na ezt kihagytam. Altalanos iskolas uszasorak ide, vizimentos munkakorom oda nem voltam biztos magamban es a hajam sem akartam elaztatni (ha mar egyszer sikerult jo elcsomagolni a ruha ala). Mar elegge alkonyat volt mire tovabb indultunk, uh most mar paracsra kellett sietni, vadul lefele a celhoz. A bucsu szakasz kellemes gondolazas volt csupan es levezetesnek egy jo meredek partfalon cipelhettuk fel a csonakokat az utanfutohoz. Minden ruhankat nejlonzsakicsba pakolva adtunk vissza, h aztan diadalittasan pattanjunk fel a buszra.
__Visszaerve a fahazakhoz, orommel tapasztaltunk hogy az elso brigad mar fozi a porkoltet bogracsban. Szerencsere a szakacs garda vigyazott, h ne legyen agyonfuszerezve igy a vegakat leszamolva betegre zabalhattuk magunkat. Falatozas kozben pedig fuldokolva rohoghettunk egymason mikor a viziturak soran az vezetok altal keszitett kepeket vetitettek ki... Kesobb pedig tipikus kocsmahangulat lett urra a helyen: csocso, Guns'n'Roses, darts, stb. A regivagasuak pedig kint kantaltak "a labamon alig-alig-alig, megis elha... a falig..."
__Kitartottam es az utolso kempinghez meno jarmuhoz csatlakoztam csupan olyan 1 ora fele, szemelott tartva a masnapi gyalogturat. Milan mar huzta a lobort mikor betertem a satorba. Probaltam volna en is gyorsan elaludni de a szomszedban ahol szinten magyarok voltak epp a tetofokara hagott hangulat vagyis inkabb a sator himje a nostenynek. Mikor mar nagyon meguntam az akusztikus elmenyt atkiabaltam, h: "most mar adj neki, azt aludjunk!" Szerecsemre igy tettek...

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2009_09_18Palfau#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr386383403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása