HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

izgalmak napja

2009.09.11. 10:59 RBdelux

T-1 pentek

___Izgatottan pattantam ki az agybol. Oltozkodes kozben az jart a fejemben hogy minden rendben lesz-e a kijelentkezeskor. Az volt a remalmom hogy a hitelkartyaval elertem a heti tranzakcio limitet es nem tudom majd kifizetni pont a legnagyobb tetelt. :s Szerencsere minden siman ment! Toredelmesen bevallottam hogy lejetettem egy poharat is, de azt mondta a recepcios hogy az nem gond.
___Mindenhol magyarokba botlottam - hotel, busz, vonat. Mokas volt gurulos borondel vegig szerencsetlenkedni az allomasokon. Forgokapuk, liftek, peron, igazabol minden ki van alakitva hogy tolo-/babakocsi/borondel megoldhato legyen az utazas csak en benaztam. Itt a lifteknek nincs belso ajtoja, uh mindehol matrica figyezmeztet hogy inditaskor vigyazz nehogy agyonnyomjon a szekreny amit nem huztal be rendesen a fulkebe illetve ne akaszd fel magad a saladra :]
___Bennt alig alltam neki a melonak tuzriadot fujtak. Rohantam a hokamrahoz ahol epp teszteltunk de nem az langolt. Uh visszaballagtam a pulcsimert meg a kulso vinyomert amin a potolhatatlan fotok vannak es kimentem napozni a tobbiekkel... Csinaltunk par kepet amit elkuldtem az otthoni fonokoknek, hogy sajnos leegett a labor uh elbuktuk a tesztet :] De persze vettek a lapot.
___Mar du4kor elhagytam a helyszint hogy tutira idoben kierjek a repterre. Kb 1,5 vonatozas es buszozas volt. Gondoltam visszafele sporolok a cegnek es nem a draga Arlanda Express-el utazom es legalabb latok valamit a videkbol is. Kenyelmesen odaertem es uldogelhettem is boven az indulasig. Persze belebotlottam 3 haza kollegaba is akikkel elcseveresztunk a taxfree zonaban. Sajna ott sem volt olcsobb semmi, de ha belegondolok nalunk meg dragabbak is a repteri kajak-pijak... A gep 15 perc kesessel indult vissza Ferihegyre de behoztuk a lemaradast. Fenntrol baromi szep volt Stoki az ejszakaban!
__Otthon mar turelmetlenul vart Judit. Hivtunk gyorsan egy taxit attol a tarsasagtol akivel leszerzodott az ericcson. Meg 2 hete megigertek hogy nem kell aggodni mindig van autojuk a repteren, persze akkor pont nem volt. A borondre/taxira varakozzassal ellottuk az utolso vonatot ugyhogy urak voltunk es Nyekig utaztunk. Kedves soforunk folyamatosan szorakoztatott minket :] A vegen olyan jol el voltunk hogy elfelejtettem elkerni tole a szamlat ami a cegnel kell majd utikoltsegkent :s Ejjel 1kor meg lazasan pakoltam a cuccom mire rajottem hogy nem en hagytam el. Felhivtam a taxittarsasagot es mondtak hogy semmi gond...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr226383407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása