HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

atlagos munkanap

2009.09.09. 16:20 RBdelux

T-3 szerda

___Ebredeskor mar nem voltam valami fitt. Bedobtam a bajnokok reggelijet (algopirin+pohar viz kombo) es visszaaludtam meg 1h-t. A munkaba eressel nem volt gond. Tobbek kozt ezen sem stresszelnek. Melo viszonylag siman meg csak kicsit elhuzodott es csak fel7kor vegeztunk. Igy mar nem volt kedvem maszi menni pedig mar ki is neztem hova mennek. Nagyon kajas voltam ugyhogy roton a varosba mentem taplalek utan es csak kesobb a hotelba. A setanyokon rengeteg a kocogo ember. Nagyon sokan bringaznak kosztumben, oltonyben!!! Viszont a legujabb divat ami remelem nem er el hozzank az a tornacipo kombinalva passzentos fekete cicanacival es egy hosszu combig ero pulcsival. Nemelyik iszonyatos, de sokkal durvabb hogy egyesek sportot uzenek abbol hogy nezzenek ki minnnel inkabb HerriPotteresen. Lattam olyan csavot aki ugy nezett ki mint egy rajzfilm figura - feherre meszelt arc, idiota karikaszemuveg, stb... Viszont az sokkal jobban tetszik hogy csomo apu tologatja a babakocsit a parkokban. Itt asszem 1,5 a gyes es azt nem veheti ki csak az egyik szulo, ugyhogy a kb 1eves babak mar a faterrral vizslatjak a tobbi kismamat :]
__Muszaly megemlitenem hogy talakoztam olyan technikai csodakkal mint csaptelep es kilincs! Ugye nem en vagyok az egyetlen a bolygon aki utalja az egykaros csapokat? A szallodaban is az van a kezmosonal de ezt lehet tekereni ugyanugy a fuggoleges tengelye korul viszon emelni csak egy kar reszt lehet. Szoval siman belovod a homersekletet oldaliranyba aztan az erosseget felfele. A kadnal megfrankobb! A csaptelep ket vegen vannak a tekerok es oldalra neznek nem felem. A baloldali az erosseg a jobboldali pedig a hofok, amit nem lehet attekerni melegre amig egy biztonsagi pockot at nem kapcsolsz. A cegnel pedig tuti kilincseket lattam a budiajton. Kivul es belul mas magassagban vannak a karok. A magasabb bentivel be is lehet zarni ha felfelet tekered, lefele meg ugyanugy nyitja mint a kulso. Ezek egyszeru es hasznos dolgok! Az ilyesmik miert nem terjednek el???
___Probaltam "haza skajpolni" Juditnak de a szallodas wifi nagyon szar, ugyhogy maradt a mobi. Most eloszor idoben fekudtem le...

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2009_09_09Stockholm#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr596383411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása