HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

4/6

2010.10.15. 13:08 RBdelux

T-15 pentek

___Az hogy 6kor sotet van egy dolog, de hogy 7:40kor mikor meloba ballagok meg akkor is??? Raadasul mivel a kornyek mostanaban vedlik at ipari negyedbol lakoteleppe, a kozvilagitas sem az igaz :[
___A nap fontos resze volt a mai produkciom. Senki nem aludt el es meg kerdeztek is! :]
___Hazafele ballagva utbaejtettem az allomast hogy utolag erre a hetre hetijegyet vegyek. Sajnos pentek reven ezt mar nem enedte az automata. Az informacion probaltam elmagyarazni h nekem nem gond h bukok vele 4 napot, de hat a nyelvi akadalyok... Szoval vegul meggyoztek h vegyek egy Visit Paris napijegyet. Sajna ezt csak az 1-3 v 1-6 zonakra lehet kerni, igy a dragabbikat kellett megvennem. De meg igy is jobban jartam vele mert az oda-vissza 22,2 helyett csak 18,4 volt.
___A masik kihagyhatatlan mozzanat pedig a lotto online feladasa a kovetkezo 5hetre. Mindig ugy vagyok vele ha mar elson nyerunk akkor a maradek 4nek az ara ugy sem fog hianyozni. Ha meg nem akkor ugy is kell :] Szoval ha holnap kihuzzak a szamainkat akkor vasarnap a Judittal nagy bulit csapunk! Bizony vasarnap este mar itt lesz! Azt vege a remete eletnek - irany a belvaros!
___Este utoljara ellatogattam a maszodaba. Mivel ezt szova tettem az eddzoknek, elengedtek a 10euros belepot. Visszakoztam de harmadjara mar szeles vigyorral elfogadtam. Kb 2 oran keresztul kuzdottem a multkori tanar ismerossel a visszafele dolo falakon. Jolesoen lefaradtam...

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_10_15Maszoda#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr816383225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása