HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

itt is hetfovel kezdodik a het...

2009.09.08. 18:05 RBdelux

T-5 hetfo

___Ejott hat a napja mikor megkezdhetem missziom celjanak mevalositastat. Eloszor persze lementem kajalni. Mikozben probaltam kitalalni vajon melyik szo mit jelent az ivole csapolo masinan, egy baratsagos "Jo reggelt!" kisereteben felbukkant melletem egy kollega. Peti valami programozos tanfolyasra erkezett. Mondta hogy jonnek meg 2 ide, csak ok a frankfurti atszallast lekestek vasarnap este, igy ott ragadtak. Engem szetcsapott volna az ideg. Aszalt gyumocs joghurtal - marha jo kombinacio. Az asztalokat takarito es a pultokat ujra tolto szemelyzet termeszetesen nem feher. Ahogy az azsia takaritono sem aki naponta bejon beagyaz utanam es kicsereli az 1x hasznalt torolkozom es szappanom. Szerintem ez akkor is tulzas ha preztizs kerdes... Azsiaiakrol jut eszembe, tavaly Aachenbe volt egy kinai csaj akivel azonos apartmanhazban laktunk - ma lattam a szinten :] Lehet valami ebben a "kicsi a vilag dologban" ...
___Sikeresen megtalaltam a ceg epuletet! Sot zokkenomentesen kaptam belepokartyat es rogton tudtam talakozni az itteni csapattal. Persze az epuletben nem merek elboklaszni mert tuti eltevedek :] Mire megismertem a helyet/embereket es epp nekialltam volna a dolgomnak mar menni is kellett ebedelni. Szep a menza, de a legjobb hogy 68koronaert annyit eszel ami beled fer es barmibol. Mindezt tisztesseges valasztek mellett. Itt tudjak a nepek hogy a taplalkozas fontos. Szep lassan esznek es furcsan neznek rad a hus es krumpli melle nem veszel salatat. Nagyon tetszett az is hogy az nep 70koronas kajajeggyel fizet es vissza adnak belole, mehozza ugy hogy nincs senki a penztarban csak szepen sorban ki vannak pakolva a visszajaro 2 koronak es mindeki otthagy egy jegyet es felmarkolja az aprot. Na ezt szeretnem en otthon megerni
___Melo utan a hotelbol elindultam egy ujabb varosnezesre na meg kaja keresesre. Mar egesz lezsibbadtam meg pisikelni is kellett mire belebotlottam egy normalisnak tuno torok kajaldaba. Ezek a nepek mindenhol jo pofak, a pultos itt is mokazni akart es elsutotte a szokasos viccet:
- Where are you came from?
- Hungary
- Aahhh, so are you hungry! Then it's gonna be a big portion... :]
(- Fuck...)
aki nem erti az angol annak megsugom hogy a "magyarorszag" es az "ehes" szo hasonloan van kiejtve.
Jo pofa volt vagy sem, meg kert hogy 2x huzzam le a kartyat mert nem jo elsore. En meg az amator, meg is tettem. Utana a szobamba pedig olvasom a bankos sms-eket hogy mind2x levontak az a ~2000Ft-ot. Ismet tanultam valamit...

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2009_09_07Stockholm#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr756383415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása