HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

hat lesulytott...

2008.04.23. 19:00 RBdelux

T-19 hetfo

___Ez nap egesz szepen idult de aztan bebizonyosodott - a hetfo nem kegyelmez. Reggel meg bekesen tornaztam-kajaltam. Az utcasarokra erve mar feltunt, h minek gyomoszkolom a tartalek akkumulatorokat tarolo kis bortokocskamat az csodas uj kabatom egyik specko zsebebe (ami persze a belso kiveheto reteg miatt nehezen elerheto), amikor az mp3 lejatszomat a fogason felejtettem. Ekkor mar az is bevillant, h oda akasztottam a ceges belepokartyam is - ne h otthon felejtsem :] Mivel pont nem jott ismeros okosan bambultam kifele a fejembol egesz uton es kozben igyekeztem, h osszerakjak angolul egy kaprazatos nyelvhelyessegu mondatot, amivel majd megindoklom miert is kerek uj kartyat a recepcion. Van egy nagyon kedves neni ott (kb 50) akinek igen fiatalos frizuraja van. Szurke a haja es csak jobb oldalt van egy hosszu fekete tincse ami felig takarja az arcat. Na szoval mikor beleptem, annyira meglepodtem, h a nevemen koszontott (pedig max 3x beszeltunk), rogton elfelejtettem a mondatocsakam... Miutan az adatlapon direkt eloreirtam a keresztnevem - csak most nem kellett volna - es a sima alairas helyett roton jovahagytam a belepesem a sajat menedszerem neveben tevesen parsorral lejjebb, eskudoztem tobbet nem hagyom otthon csak nezzek el nekem :] Eztan mar meg sem hokkentem kulonosebben mikor a laptopot a taskabol eloveve eszrevettem, h az aksit otthon hagytam... Legalabb nem kellett elmozdulnom az irodabol a konnektor mellol, mivel kb 15' (!) mig bekapcsol a gepem - botrany!
___Eztan mar egesz jol esett mikor kozolte velem a Stuart, h az ISDN domain bedolt a hetvegen es legyek kedves jojjek ra mer!? Persze mar ujrainditottak csak h kiprobalhassam milyen ugy helyszinelni egy (on)gyilkossagnal amikor mar megmostak a hullat. Mindegy! Megirtam ra a hibajelentest, de persze a magyaroknak kuldtem el a svedek helyett. Szerencsere kisebb kalandozas utan mar a megfelelo emberrel leveleztem.
___Levezetesnek hazafele Lajossal beugrottunk a Plus-ba gyumocsleert meg edessegert. Nem akart venni rendes kajat mert nem tud aludni a hangos hutojetol (ugyebar a konya a haloszoba) amit mindig kikapcsol es igy igen mulando benne minden. Igyhat rabeszeltem, h egyunk a buszhofon egy kebabot. Na h lekestuk a buszt odafele mar abszolut nem erdekelt. A kaja tuti volt...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr466383463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2008.04.24. 00:39:18

a kinaiak mind igy csinaljak. szerintem ez nemzeti orokseg... a mi szomszedaink californiaban is ilyen gusztustalan nepseg volt. minden reggel arra ebredtunk. aztan valaki mondta hogy mivel olyan nyomi az orruk ok nem tudjak kifujni mint mi.
süti beállítások módosítása