HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

Norbi vs mosas

2010.09.29. 10:22 RBdelux

T-31 szerda

___A melo kivetelesen nyugodt tempoban zajlott le. Orom-bodottag: nem vegeztem keson...
___6kor mar a szobamban voltam es batran ugy hataroztam h aktiv leszek. Kimosom a szennyest es futni megyek. Mindezt idotakarekosan a tipikus analog ferfi viselkedes helyett parhuzamosan! Osszeszedtem hat minden koszos goncom es lementem a foldszintre hogy felmerjem a mosogepeket es a kapacitasukat. 2bol 1 szabad volt. Elvileg 7,5euroert ad az automata ermet es mosoport. Ehhez felvaltottam egy 10es bankot a pultnal es elkezdem lelkesen hajigalni bele az ermeket. Mindent kikopott. Hiaba volt csere, femhez csiszolas, foldhoz vagdosas vagy barmilyen mas babonas muvelet. Egyszeruen nem nyelt be egy centet sem. Ismet a recepcioshoz fordultam segitsegert. Hogy egyszerusitse a dolgot egyszeruen a fiokbol adott mindent, meghozza csak 6,5ert. Csodalkozasomra ugy felelt h a gepbol a csomagolas miatt dragabb. Osszesegeben jol jartam! A kovetkezo kihivas a nagy forgo akvarium beuzemelese volt. Bedobtam a nyero ermet, a veszleallito gombal sikerult betuket csalni a kijelzojere es meg talatam a 4es programot (40fok, 45perc). Ezutan elolvastam a tajekoztatojat amiben az allt, h elobb a valszd ki mit akarsz futtatni es utana adj neki penzt. Szoval amit lehetett az elszurtam. Ekkor megerkezett az erosites a takarito szemelyeben. Kedelyes fekete ficko volt. Elmondtam mi az abra. Erre o vadul nyomogatni kezdte a start/stop gombot. Mivel sokadjara sem indult be, parat lekevert az ermevizsgalo doboznak a mosogep tetejen amitol varazsutesre vizet es aramot kapott a joszag. Ebbol kiindulva o mar hatarozottan a halado felhasznalok koze tartozik es feltetlen megjegyeztem a procedurat...
___A mososmasa szerint volt 3/4ed oram h kifussam a belem. Nem keslekedtem hat - jatszos ruci fel es indulas. Ugyanazt a kort tettem meg mint hetfon csak most velem jott Jim Rohn is mp3ba kodolva. Mindenkinek ajanlom a hanganyagait, alapveto bolcsessegeket probal az ember fejebe verni. Ismet 35' volt a menetido de most mar elobb koszontott be az izomlaz vart erzete.
___Visszaerve meg volt 6 percem a program vegeig uh ki tudtam magam fujni es atvedleni vmi szarazba. Mikor kiszedtem a ruhakat, orommel konstataltam minden az eredeti meretevel es szinevel bir. Ezt a hatalmas sikerelmenyt a szaritogep esetleges rossz kimenetelu kiprobalasaval nem akartam a visszajara forditani. Nem voltak veszesen nedvesek a cuccok igy bevallaltam h karacsonyfa mod feldiszitem szereny lakomat veluk. Aachenben ebbol mar profiva valtam :]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr396383257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása