HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

felhok, szel, tespedes

2010.09.25. 11:42 RBdelux

T-35 szombat

___A delelott vegetativ olvasassal, skype-olassal es netezessel telt. Este fele viszont erot vettem magamod es ismet elballagtam a Cora-ba. Elvertem 30eurot de most mar van mosogato szivacsom es a kaja valasztekom is jelentosen bovult. A TGV allomasnal leltem egy ATM-et is uh varazsoltam belol nemi kp-t mert kb csak 70 centem volt :] Utkozben lekattintomtam a kinti szelektiv kukakat. Otletesen az utca szintje ala vannak lesullyesztve a tarolo kontenerek es a felszinen csak a diszkret szinkodolt bedobonyilasok talalhatoak csupan.
___A recepcion megtudakoltam a mososasi lehetoseget. Van egy automata a folyoson ami 7,5euroert ad ermet a moso- es a szaritogepbe, meg nemi mosoport. Nem tudom mikor veszem ra magamat de muszaly lesz mert csak 3heti goncom van, szoval min1x mindent ki kell tisztitanom. Ezt a reszet mindig utalom a kirandulasoknak - ehhez a Judit szakertelme kene...
___Azert h kicsit ellensulyozzam a heti mozgashianyt, lementem a hotel medencejebe. Serot frankon kontybakotve, kb 12 hossz(10m) melluszas utan mar a nyitott ablakok mellett sem faztam. Pedig melleseg szerdan vegetert a nyar... :[ Pancsi utan kiprobaltam a gozkabint amit itt hammam/sauna nevvel illetnek. Nem volt veszes egesz sokaig birtam, persze azert dobott a pulzusomon. Az izomzat es sziv felfrissitese utan visszatertem a szobamba h adjak vmit az izlelobimboknak is. Egy Fischer Reserve Ambree(0,66l, 6,3%) nevu csatos uveges edesseget egy meg edesebb, 2eve nem kostolt, de a megbizhato minoseget valtozatlanul hozo Kasteel Bruin -nal(0,33l, 11%) kisertem le. Ez a paros gondoskodott rola h meg veletlenul se induljak el a parizsi ejszakaba, de annal inkabb az agyamba...
(A Kasteel oldalat erdemes megnezni!!!)

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_09_25Massy#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr246383265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása