HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

maszni mindenhol lehet

2010.09.23. 10:03 RBdelux

T-37 csutortok

___Reggel meloba menet egy utbaeso kutnal leolvastam az arakat. 95os ~1,4euro/liter, azaz 390Ft. Szerintem ez az otthoni atlag 340eshez kepes nem sok, foleg h itt masabbak a fizuk :] Most feltunt es szerintem nagyon mokas h a lakotelepek utcai sorompokkal vannak lezarva. Azokon belul pedig auto auto hatan parkol. Talan mondanom sem kellene de fokepp Renault, Peueot es Citroen. Valamint az sem lehet meglepo hogy a magyar atlag 11eves jarmuparknal ujabbak. De biztos csak azert mert itt sok az uj lakas es az ilyen draga kecokat a modosabbak veszik meg... Szart! Itt egyszeruen jobban megy a szeker :] Amugy ez a varosresz meg par eve csak egy gyarakkal teli getto volt. Most meg gombamod nonek az uj, igenyes 5-8emeletes irodak es tarsashazak. Amugy az ericccsonnak olyan szomszedsaga van mint az Alstom(Pest leendo metroit gyartja), Sagem(mobilt is csinal) vagy Agilent Technologies(elektronika), szoval szerintem ipari szempontbol eleg meno a kornyek.
___Melo volt dogivel igy megint csak 6kor szabadultam. Hazaertve erott vettem magamon es leheveredes helyett google mapson kineztem magamank egy kort amit lefutok ugy hogy kozben erintsem a kozeli maszotermet. Egesz jol birtam. A maszoda pedig nagyon popec. Holnap megyek is bort szaggatni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr786383269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása