HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

Sziklajaras

2010.05.27. 11:24 RBdelux

T-3 csutortok

___A melot igyekeztem hamar lenyomni, sikerult behozni a tegnapi lemeradasom is. Hazafele beneztem egy Tommy-ba (itteni boltlanc) de hiaba - ott sincs Tomislav...
___Lementem setalni a partra. Gondoltam most elindulok delkeletnek mert arra meg nem jartam. Kozvetlen a parton mentem. Van egy kb 5-8m szeles vedosav hogy a tenger nem mossa el a talajt. Fel-egy m³-es sziklakbol, amolyan mosogep es iroasztal meretuekbol. Ez nagyon megtetszett nekem uh levettem a szandit es egyikrol masikra szokellve tettem meg vagy 2km-t. Kozbem bolcsessegeket hallatam John C Maxwell-tol, hogy miert erdemes dolgozni a man egy jobb holnapert. 3 legyet egy csapasra. Fejtagitas es angolgyakorlas es testmozgas. Ezt rendszeresitenem kellene!
___Mire lement a nap es veget ert a hanganyag pont az "ut" vegere ertem. Volt ott egy elhagyatott, lepusztult teraszos epulet kozvetlenul a partoldalba epitve. Meg liftek is voltak benne amivel a felso teraszra lehett feljutni a fenykoraban. Persze nem mukodtek ugyh en a kolepcson mentem fel ahol a helyi kocogok fejelik meg az aznapi futasikat nemi lepcson szaladgalassal. (Mint a 3agunal az oreghegyen). Szoval felerve lattam hogy a Hotel Zagreb parkjaban vagyok. Persze gaztenger mindenfele csak egy golyozo palya volt hasznalatban a papak altal, amugy minden mas atomcsapas utani jelenseg volt. Gondolom anno a hotel vendegei strandoltak ennel az epuletnel. De mivel a varostol eleg tavol esik nem lehetett nagy forgalma, szoval bezart a bolt... Igy mar csak a hely fiatalok jarnak oda inni/szivni kielvezve a szep tengeri panoramaval megaldott, kihalt kornyeket.

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2010_05_27Sziklakon#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr956383347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása