HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

bunozo lettem

2010.05.25. 15:48 RBdelux

T-5 kedd

___En az aljas, rovid nadragban mentem dolgozni! Mar pedig az valalati oltozkodesi szabalyok ezt nem engedelyezik. Elvileg otthon sem, de hat hol mashol erdemes az ilyesmit betartatni mint ahol 40fok van 4honapon keresztul :] Mar reg sztrajkolnek a helyukben tavasztol. Na mindegy ez legyen a helyiek problemaja. Amugy a kollegak viccelodve hivtal fel a figyelmetet erre de mondtak jo h nem vette eszre az or, mert tavaly egyik magyar sracot hazakuldtek atoltozni :[
___Delutan probaltam beszelgetni a Judittal de sajnos a fo utcat levagtak a halozatrol hiaba varazsolta gepen telefonos javaslataim szerint. A kemping sztriiiten meg a webkamera es mikrofon telepitese volt sikertelen, uh maradt a regimodi mobilozas.
___Este Christos es Aleksandra nevu gorog ebedlo partnereimmel ellatogattam a belvarosba. Sikerult ismet uj helyeket, utcakat latnom. Sajnos nem volt vele a foto masina uh vissza kell ternem kesobb. Mutattak nekem egy teraszos helyet, en meg a Panchos-t :] 11kor buszoztam csak haza. Szerintunk kora mert ejfel elott lehetetlen aludni menni. Deliek. Nem tudom h birjak igy a munkanapokat 5-6ora alvasokkal. Persze lehet en vagyok elkenyelmesedve, h igenylem a 7et v inkabb a 8at.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr286383351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása