HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

System Bolaget

2009.09.10. 09:22 RBdelux

T-2 csutortok

___Kicsit kivalsztottnak erzem magam! Miota itt vagyok szinte mindig sut a nap es se szel se eso valamint 16-20fok. Tokeletes. Az ittenik szerint ez van nyaron. Ugy is oltozkodnek, rovid gatyak - kis szoknyak... En azert kicsit tobbet viseltem de igy is sikerult megfaznom. Ki-be ronhanalas a laborba meg a mindenhol hideg innivalo (nem, nem a sor, a gyumile automatak is tok hidegek). Amugy majus ota nem fujtam igy az orrom. Reklam kovetkezik: "Koszi Flavon Max!".
___Melo csendes volt. Az ebed viszont csucs! Csutortok = palacsinta nap. Jo nagy es vastag palacsintak, igazi tejszinnel es olyan lekvarral amiben egesz eprek vannak. hmmm... Hazafele amolyan lelkes japankent ratapadtam a vonatablakra es videoztam kicsit hatha az jobban visszaadja az elmenyt.
_Mivel pont lekestem a buszt az allomasnal, ugy dontottem megvizsgalom en ezt System Bolaget boltot. Eleg vicces hely. Szolidan berendezett supermarket ahol a polcokon csak sor/bor/egyebmergek kategoriaban valogathat az ember. Ahogy Gabor kollegam mondta Svediaban ez az a hely ahol "osszehodja a szel a szemetet". Szerintem ez csak reszben igaz, mert a nyakkendosoktol kezdve a babakocsisokig mindenki megfordult bennt. Hallotam hogy van vmi cider nevu itoka, ami almabor szeruseg. Gondoltam majd meglepem a Juditot egy ilyennel, de csalodnom kellett. Boros palack helyett soros dobozban aruljak. Azert vettem almasat meg korteset is. Viszont ha mar a dobozosoknal jartam gondoltam beszerzek par sort is importra. Nagyon segitokeszen ki van rakva egy kis nemzeti zaszlocska minden pia melle hogy honnan szaramazik. Szoval egyszerusitettem a szelektalo algoritmusom a "HA zaszlo == kek alapon sarga kereszt && alkohol tomeg% >=7 AKKOR kosarba KULONBEN felejtos"... :] Es talakoztam meg a vilag egyik legnagyobb szegyenevel is! Voros/feher bor dobozban!!! Mint a narancsle meg a tej... :[De karpotolt a penztaros bokja. Legalabbis en annak vettem, hogy elkerte a szemelyimet :] Ket szep lila systembolgetes szatyorral buszoztam haza hogy hadd lassa a nep a zugivot. 10doboz pia kb 5kg ugyhogy ha nem durrannak szet a borondben akkor nagy kostolast csapunk a Judittal es persze Rico is kap majd cserebe a Peru barnaert amit nekunk importalt.
___A hotelbol ujra utrakeltem egy uccso varosnezesre. Celpont Djurgarden a varos legnagyobb parkos szigete tele muzeummal, vidamparkal, skanzennel, szobrokkal. Tudtam hogy egy nap is keves hozza ezert foleg csak a partjan setaltam es fotoztam minden hulyeseget. Szimaval megbeszeltuk hogy talakozunk egy utolsot itt uh komppal mentem vissza Slussen-be. Ez masodjara is nagy elmeny volt, csak a vegen ne mentunk volna neki a kikotonek :] A kapitany iszonyatosan benezte a dokkolast igy alig lassitva csapodtunk bele a gumirozott beton oszlopokba kb 2m arrebb mint kellett volna... Sajna pont nem videoztam es mikor mar erzetem, hogy nem vagyunk eleg lassuak akkor mar csak a kapaszkodasra figyeltem, hogy ne hasaljak el ugy mint a tobbiek :] 3.ra sikerult! A parton varakozo leendo utasok fele jol szorakozott, fele le volt dobbenve hogy ezzel kell majd percek mulva utaznia. Szimaval leultunk a Riddensholm sziget nyuati oldalan a varoshazaval szemben naplementesorozni. Kellemes volt. Mielott indultunk volna befuttot egy partihaj. A fedelzeten az atlag eletkor 55 lehetett :] Vegrehajtottak egy partizant kikotest. A varkozo utasok kottottek ki a hajot majd kozteri padrol szerencsetlenkedtek fel magukat...
___Szerettem volna meg Takisz baratommal is osszefutni, de sajnos fogdokihoz kellett mennie, igy csak sms-ben kuldte el hol van az a rock bar ahova mentunk volna. Megszoktam mar hogy itt egyedul maszkalok, az sl.se segitsegevel megterveztem hogy jutok el a helyszinre. Kineztem hogy a busz ket utcaval feljebb jar es 10 perc mulva itt lesz. Kimentem es ugy volt. Csak hogy ne idegeskedjek meg a buszmegallo digitalis kijelzose is kiirta hogy 2perc van vissza. Ez van! Valahol mukodik... Az Achor Pub nevu helyen szerencsere elo zene volt. Meghallgattam 2koncertet es leszurtem par helyi jaffat - Falcon - azt leptem haza. Meg ejjel osszepakoltam minden motyom hogy reggel kaja utan tudjak is indulni a meloba minden cuccommal.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr296383409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.p 2009.09.10. 17:42:05

Csak jelzem, hogy olvasom. Jó munkát holnapra! (Amúgy lettek nepáli képek, amiért 2007 októberében sírtál. :D )

mr.p 2009.09.16. 18:21:21

Amúgy meg hol van már a söröm? :D
süti beállítások módosítása