HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

egy regi ismeros

2009.09.09. 16:19 RBdelux

T-4 kedd

___Mar hatalmas rutinnal kezelem a svedasztalos reggelizos pult minden eszkozet, legyen az csipesz vagy egyeb merito eszkoz. A kozlekedes is sima ugy. 69es busszal a hotel elol 2 megallo a fopalyaudvar onnan meg a 13-14es vaganyrol 3 megallo mulva Äslvjö-ben termek, azaz ahogy itt mondjak: "elfjhö" vagy valami ilyesmi...
___Ebedre tengrei halat ettem, desszertnek meg kokusszal megszort banan karikakat. Tok egyszeru de nekem eszmembe nem jutna ilyesmi :[ Viszonylag idoben vegeztem, igy hat felkerestem kedvenc gorog baratom aki itt el, Takisz Delis-t. Mondta hogy melobol hazafele beurik ertem es majd tole elmegyunk kajalni/sorozni. Igy is lett. Termeszetesen Volvo-ja van :] (Egyebkent a varosban elvetve latni mondjuk 15 evnel idosebb autokat, az atlageletkorukat en 10 ala saccolnam. De lattam mar egy Swift-et is!) Szoval nala csevegtunk amig fel nem bukkant a gorog diszapora egy ujabb peldanya. A nevet sajna nem tudtam megjegyezni de egy nagyon jo fej orvos srac volt. Elmentunk egy kozeli pizzeriaba ahol akkora pizzat adtak hogy lelogott a tanyerrol es meg finom is volt, pedig en a vastag tesztajuakat szeretem igazan! Kiseretnek vmi sved sor csuszott. Innen aztan atballatunk valami furcsa Pelle nevu rock bar szerusegbe ahol regi muzsikat szoltak es egyet sem ismertem fel ami azert ritka, de ez is bizonyitja hogy a vilag nem lager radiot hallgat es hogy nem csak a 80as/90es evek rongya jatszott notaira lehet letezni (amik amugy jok csak szerintem szanalmas hogy nalunk a csapbol is retrobulik folynak).
___Leszurtunk par 0,66os (!) korso sort es kozben kicsereltuk Takis haverjat a baratnojere aki 10kor vegzett a melojaval. Nagyon kedves etalon sved leanyzo, amolyan hofeher szoszi... Itt svediaban ekkor eloszor ereztem magam formaban beszed teren. Biztos segitett a szeszko is de tenyleg eljottek a szofordulatok, meg viccet is tudtam meselni, amin nevettek. Mivel a reggeli kozben, a vonaton vagy a cegnel mindig osszefutottam magyar sracokkal es a hetvegen csak veluk voltam igy azt leszamolva, mondhatom hogy kb 2-3 nap kell mi atkapcsol az agyam. De ilyenkor mar neha gondolkozas kozben is angol szavak ugranak be. Mindegy... A lenyeg hogy kb 1ora fele bucsut intettunk egymasnak es haza csaszkaltam. Parat fotoztam is.

http://picasaweb.google.com/rbdelux/2009_09_08Takis#

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr756383413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása