HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

bucsúzkodás, sírás-rívás...

2008.05.10. 14:30 RBdelux

T-1 péntek

___Lelkesen keles! A dolgozoban jelkepes rovid napot tartottam 8tol 1ig. Javaban abbol allt, h vegigjartam a kollegakat es megkinaltam oket nemi kekszel amit aznap reggel szereztembe az Edekaban mikor is sikeresen visszavaltottam az ures rekeszt. Mokasak voltak a sargak a buszon, mikor lattak hogy egy rekesszel indulok munkaba es meg csak nem is tunok igazan masnaposnak. A bucsuebed mar egyaltalan nem erdekelt hisz tudtam, szombaton vegre vmi tisztessegeset eszem...
___Hazaerve kicsiny odumtol sem esett tulzottan nehezemre bucsut venni. Mr. Kayku turkishe taxisoforom pontos volt. Mikorbusszal jott ertem uh nem okozott gondot a 2 nagy borond, hatizsak es laptoktatyo elhelyezese a verdaban. Melle nem ulhettem viszont elmagyarazta hogy a tobbi 6 helyen es a csomagterbe azt csinalok amit akarok :] Igaz a "Yes" es az "OK" volt az angol szokincsenek java. Idealis csendes utnak neztem elebe. Csupan akkor lettem picit feszult mikor Koln elott beallt a 3savos autobahn. Egyetelen dolog ami tetszett az araszolasban hogy elottunk egy kb1000es ketkereku paripa csorgott egyesbe elore metereket es nem allt ra a felezore hogy percek alatt letudja a dugot. Vegul mikor mar csak par km-re voltunk a lehajtonktol torok soforom beugrott a lealloba es elsuhantunk a nep mellett. Kerdeztem a policaj nem fogja-e szigoruan venni ezt a trukkot de kinyogte hogy "a miszternek megy a reploje es ezert sietunk". Gondoltam ha ez itt mentseg en csak orulok neki...
___Haaatt idefele kijonni borond kereses kozepette konnyebb volt mint megtalani az indulo terminalomat. Volt vagy 4 epuletresz. Az egyiken belul a huszonvalahanyas kapuhoz kellett mennem. Kicsit lassan ment a dolog. Eloszor rabukkantam a Lufthansa reszelegere ahol lemertek a motyom. Mondanom sem kell a 20 helyett 29 kilo volt. Rendesek voltak mert csak 7et szamlaztak ki pluszba de azt 10 ajroval szoroztak fel. Gondoltam ha mar a kampaniam elereszt ilyen messzire 3 honapra akkor azt csak elhiszik hogy 20 kiloba nem lehet beleferni. Szoval lehuztam a ceges hitelkartyat es koszontem. Leadtam a nagy csomagokat es elmentem laptokot nyitogatni es derekszijat fuzkodni a szekuritisokhoz. Minden siman ment. (Hoznom kellett volna vmi kabitoszert a hazai piacra.) Az igazi moka az volt mire megtalaltam az en kis 23as kapumat a vamszabad uzletek labirintusaban. Mikor meglett, nyugodtan lecsuccseltem a varakozo padokra es nezegettem a kiirasokat. Gep megy az A-rol ide, gep megy a B-rol oda, a C-rol amoda. Aztan mikor mar lassan nekem is mennem kellett volna akkor tunt fel hogy nyilik meg 1 varo onnan ahol en ulok. Es lam ott volt a D,E "alkapu" . Meg idoben odatalaltam mert 2 percre ra mar hivtak minket kik Hungariaba tartottak.
http://picasaweb.google.com/rbdelux/2008_05_09AachenBp#
___Sajna nem ablak mellett ultem de igy is szep volt. Meg pont vilagosba ertem haza. Le tudtam kattintain a majdem kesz uj Duna hidat is. Ferihegyen mar teljes extazisban vart Anyukam, Potapam es persze oldalbordam Judit. Oromtanc, foto, puszi, padlogaz hazaig, kozben osszes rokont feltarcsaz: "Bizony, megjottem nemetbol!".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr746383425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása