HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

Westpark

2008.04.27. 14:33 RBdelux

T-13 vasarnap

___A szamitasom bejott, csak du1kor tudott felkelteni a szukseg. Teszta fozocske, azt utolso mosas es nemi olvasassal utottem el a szabadidom mivel lelkiero hijan egyedul nem akartam maszni menni. De aztan szerencsere nem tudtam ellenalni a hosegnek es szigoruan poloban es napszemuvegben este fel7kor elindultam a varos tusofelebe. Mar korabban az Aachen terkep memorizalasa kozben feltunk, h van a szomszedoshoz hasonloan nagy park, egy nagy toval a Brusszeli vasutvonalon tul. Odaerve egyszerre nagyon sok erzes fogott el. Westpark - tele volt emberekkel. Mindenki grillezett, sorozott, focizott, kosarazott, gitarozott-enekelt, vizipipazott, frizbizett, kutyat/gyereket legeltetett, stb... Nem tudtam betelni az elmennyel. Olyan jo volt felfedezni, az ilyekor a belvarosi kavezok teraszan uldogelo rovidhaju, szines-vastakeretes szemuveges holgyek es elegans, oszulo-feheredo urak(ilyenek az ekhte svab-holland arjak) mellett elnek itt fiatalok es csaladok is akik aktivabban tudjak kielvezni ezt a ritka jo idot! (pentek este mikor megkerdeztem a nemet programozo feleseget: "Miert viselsz kabatot, ma volt az elso igazi meleg, tavaszi nap?" - a valasz az volt: "Igen, es tudod mit? Lehet, h a kovetkezo csak jovore lesz...")
___Masreszrol viszont elfogott a sajnalat, h ezek a szerencsetlen varoslakok, akiknek nincs kertje sutogetni, passzolgatni a kolyokkel, igy aztan pont azt csinaljak mint a magyar munkasosztaly mikor kiveszi a ket hetet augusztusban es lerohanja a szabadstrandot a hutotaskaval. Viszont ezen hamar tul tettem magam. Szivesen bontottam volna en is egy jo jaffat, de ugyen ilyenkor a boltosok is itt hevernek. Szoval neman, zenethallatva korbesetetaltam a tavacskat, irigykedve megcsodaltam mindekit es persze fotoztam: http://picasaweb.google.com/rbdelux/2008_04_27Westpark Igen, irigykedve! Otthon ez valahogy lehetetlennek tunik. Soha nem toltottem vasarnap du-t csaladdal, a varosban-videken setalgatva, kozteruleten hevereszve. Miert buntetjuk magunkat azzal h annak orulunk, h hetvegen vegre tobbet dolgozunk mint hetkozben ahelyett, h egyutt toltodnenk fel a kovetkezo 5nap kuldelmeire? Tudom - "fiatal vagyok, majd rajovok hogy is van ez..." Szerintem aki 20 ev alatt nem gazdagodott meg heti7nap munkaval, de eltudja tartani a csaladjat, az mennjen kicsit lazitani. Aki meg csak 7nap munkadijabol tudja fenntartani a haztartasat - vegyen vissza! Egy pokrocra es jo konyvre biztos fujta, h a toparton/fa alatt olvasgathasson...
___Fel9ig furdoztem a napsutesben, a helyszinen talalt szaraz kenyerdarabokkal etetve a korulottem totyogo kacsakat, uszo hattyukat. Ezalatt a 2h alatt tobb vidamsag szokott a szivembe mint egesz heten, csupan az altal, h lattam szazak h erzik jol magukat (fuuuuj, ez a mondat uszik a nyalban, de kb telleg ez torpent).

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr366383451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2008.04.30. 18:21:17

"Miert buntetjuk magunkat azzal h annak orulunk, h hetvegen vegre tobbet dolgozunk mint hetkozben " es ez csak az egyik oka hogy mi kileptunk abbol a TAPOSOMALOMBOL. Mi is altalaban pont azt csinaljuk a hetvegen mint a "munkasosztaly" a ket het szabijan. Most vasarnap pl. turazni megyunk a hegyekbe, Karina is jon a hatitasi gyerekhordozoban es a terv utana picnic a toparton. Nem akartam felbujto lenni. Puszi: Eszter
süti beállítások módosítása