HTML

RBdelux világot lát

Friss topikok

  • rbdelux: jajjaajjj! kicsit aggodom! az eddigi 5-6km-es futo es 200m-es uszo kapacitasom meg kevesnek tunik.... (2010.10.20. 09:24) gep elott ul aztan fut
  • Eszter: nem valaszottal rossz szakmat, hogy reagaljak a vizvezetkszerelo ausztralra. Csak nem a legjobb he... (2010.05.17. 19:01) ahol villany van ott sosem leszek maganyos
  • Ritosz: Mit csinálnánk mi nélkületek :) Nekem is az Andris csinálta - bár neki egyszerübb volt a nulla bev... (2010.05.10. 10:55) Ideert az otthoni szarido :[
  • Ritosz: Hát ezek az épületek igencsak figyelemre méltók. Ebgem az érdekelne, hogy az építész álmodta ezeke... (2010.05.10. 10:14) Ellentetek hazaja
  • mr.p: na akkor jó munkát és jó időt a parthoz :) (2010.05.04. 22:58) 2 repulout az 2 csomagellenorzessel jar

Címkék

Cocktail tour in Aachen

2008.04.26. 11:28 RBdelux

T-15 pentek

___Laza pentek, erzekeny bucsu Lajostol mert lejart a 3 hete. Reggel meg atpasszolt 2 szatyornyi visszavaltando uveget es flakont, amit meg a barati vettek mikor megerkezett :] Szoval Lajos es Sajbi hazarepultek en meg megint maradtam. Sebaj! H ne unatkozzak meg tegnap beszereztettem Lauritsal a jegyemet az esti koktel turara. Szerintem a heten benn a cegnel tobb levelet kaptam errol a varosi rendezvenyrol mint a munkarol :] A dolog lenyege, h 8 etterem, bar, diszko osszefogott, h megszerettessek a neppel a koktelokat es magukat. Reszemrol nem igazan jott be a szamitasuk.
___Az alap otlet vegulis nagyon jo, mintha csak en talaltam volna ki :] Adva egy kartonpapir amire fel van rajzolva egy terkep a 8 kulonbozo allomassal es a szelerol pedig kis perforalt fecniket lehet letepkedni es koktelra valtani. A Havanna nevu etteremben kezdtunk ahol asztal foglaltunk. Mint kiderult meg masik 2 erixonos tarsasag tett igy. Ettem is egy erdekes kajat. Tesztaba csavart csirke es ananaszkent jellemzhetem leginkabb :] termeszetesen sok salataval... Az elso 3 csekpont igen kozel, egy 50m-es utcaszakaszon volt, igy nem kellett sokat faradni. Puccosabbnal puccosabb helyeken kokteloztam :] Kar, h ipari szinten mertek a piat es mindenhol egy kulon pult volt a nemigazi vendegeknek mint mi. Volt ahol csapoltak, de volt ahol tenyleg kevertek. Az nagyon tetszett mikor a masodik barban homokos volt a talaj! Ott ki is esett a tartalek aksim a fotomasinahoz, de szerencsemre az egyik spanyol csaj megtalalta. Viszont azt mar keson vettem eszre, h valoszinuleg a szolozsiros ruzsom is ott hagyhattam el. Ez gaz mert fuggo vagyok es az elozo Labellom pedig A kabatom zsebeben volt...
___Amikor a tobbiek (2 asztaltartsasag kozosen idult neki) a B9 nevu hely fele vettek az iranyt, en elugrottam a multheti mulatoban, h beadjak egy szines fotot a kabatomrol, hatha lesz olyan hulye az uj gazdaja, h visszater a tett helyszinere... fel11kor meg zarva volt mer vmi psy-goa-trance-genny parti volt a penteki programjuk a drogosok meg ugyebar ilyen "koran" meg nem porognek... Szoval utolertem a tobbieket. Kivetelesen a vodka-narancsle helyett energiaital+vmi volt a kovetkezo.
___Negyedjere a BuddhaBar nevu helyre mentunk. A foldszint elegans tavolkeleti jellegu etterem volt, persze tomve ugyh udvariasan letessekeltek minket a wc fele vezeto folyoson a fold ala. Vegulis nem bantuk meg. Alacsony asztalok es padok, nagy Buddha szobor, vizipipak. Igazi relaxalos hely lett volna ha nem pattogos feka-kantalas szolt volna a hangfalakbol(amugy tetszett csak nem odavalo volt).
___Az 6. allomas a belvaros tulso felen volt ezert mar eleve ugy indultunk el, h ott csak elkerjuk az italunkat es megyunk is a varos harmadik szegletebe a maradek ket helyre mert csak 1oraig lehetett bevaltani a jegyeket. A szervezok gondoskodtak rola, h ne artson meg az ital mert kicsit olyan teljesitmenytura vs. "ismerd meg a varosod" vetelkedo jellege volt a dolognak... A Molkerei nevu helyen be sem kellett menni mert az utcan mixeltek. Ez volt a legfinomabb lotty az este folyaman kar, h menetkozben fogyott el. Viszont a helyszin eleg gaz volt. Kb 8 diszko egyrakason, ahol csini-mini-ribik es ketajtos szekrenyek elveztek a tuc-tuc zajongast.
___A 7. Besidos nevu hely mint kiderult a kedvenc Delhaize boltommal egy epuletben van. Nagy fedett udvar, porgos latin zene es tancosok, sok ulohely, 0 cigifust = tokeletes! Sajna a vodka-narancs itt is bejott, de sebaj... Volt meg kb 10percunk 1ig, h berontsunk az uccso helyre, ugyh sietve atkeltunk az utcca tulsofelere, ahol egy hatalmas szokasos putri diszko volt. Sajnos a bejutas ara az lett volna, h 4euroert meg venni kell vmit. De amig ezen tanakodtunk az ajtoban a boszme kidobok elhajtottak minket amin nagyon felb@sztam az agyam. Aztan meg azt sem engedtek meg h csak elhozzuk a koktelt ugyh vegul csak a fel tarsasag ment be. En a masik felevel visszamentem a latinos helyre, h vegre kortyoljak vmi rendes vejcent... Osszehaverkodtam egy nemet programozoval akinek spanyol felesege van igy nem volt nehez egyetertenunk abban, h milyen jo az ilyen multi-kulti vilagvaros. Amugy az est masik hivatalos nyelve a spanyol volt a jelenleko kubai, mexikoi, spanyol resztvevok miatt. Persze azon kivul, h szepen hangzott, sokat nem jelentett szamomra :]
___Hazafele meg1x elneztem a NewWater fele, masodjara tobb sikerrel. Miutan megyoztem a 3x nagyobb, angolul jesz-no szinten kommunikalo ajtonallot, h nem bulizni jottem, csak a pultossal beszelni egesz lefaradtam. Szoval a vegzet folytan veletlenul keszult egy foto a kabatom mellreszerol amin csak a markajelzes es egy kimoshatalan olajfolt van. Ebbol egyet adtam a pultosnak, egy meg a zsebemben lapul, hha az utcan meglatom es szo nelkul torkom vagom az illetot es esetleg nem beszel semmi ertelmes nyelven akkor ezzel utolag meg tudom indokolni miert is kapta az erzelmes erintesem...

Melo utan kattintottam parat a gyarrol :] - amugy kb 70-80eve tenyleg banyakozpont volt: http://picasaweb.google.com/rbdelux/2008_04_25Ericsson

A tura elott nagyon megtetszettek a "varosliget" utbaejtett tulipanfai: http://picasaweb.google.com/rbdelux/2008_04_25Parkban

Hat ez egyertelmu: http://picasaweb.google.com/rbdelux/2008_04_25CocktialTourAachen


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rbdelux.blog.hu/api/trackback/id/tr56383455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása